Oppdatering og noe mens vi venter

Interimstyret i Norsk whiskyforbund skal avholde nytt styremøte i begynnelsen av februar. Vi tar da sikte på å fastsette dato for stiftelsesmøtet for Norsk whiskyforbund, valg av lokasjon for møtet og oppsett av foreløpig agenda. Informasjon vil så bli sendt ut til alle klubber som har meldt sin interesse så raskt som mulig.

Vi er forøvrig i dialog med stadig flere klubber i vårt langstrakte land. Vår tro på at et Norsk whiskyforbund er liv laga er styrket.

Mens dere venter på mer konkret nytt fra forbudet kan dere jo gledes over den utmerkede whiskyfestivalen Whisky-Meet, som arrangeres på hotell Grand Terminus i Bergen. Arrangementet starter onsdag 29.januar og pågår til og med lørdag 1.februar. På festivalen har du anledning til å treffe whiskystorheter som Charles Maclean, Dave Broom, Vicky Stevens, Mark Watt, Janne Groth og mange fler. Kanskje ses vi der?

Slàinte!
Interimstyret i Norsk whiskyforbund