Lite destilleri, trangt om plassen

Det meldes at det er begrenset plass hos Berentsens destilleri den 8. november. Dessverre.

Arrangørene har, etter flere diskusjoner, besluttet at hver medlemsklubb i Rogaland
får to – 2 – plasser.
Kontaktperson MÅ sende navn OG klubbnavn til bjorn.rasen@whiskyforbundet.no
senest 8. september.
Deretter blir ikke bekreftede plasser lagt i potten for alle andre medlemmer.
Det skal legges ut påmeldingsskjema for ALLE ANDRE på whiskyforbundet.no. Dette er planlagt lagt ut i neste uke. Klubbkontaktene får beskjed noen dager tidligere om når det åpnes for påmelding.

Det er på forhånd stor interesse for minimessen, den andre i Rogaland i år. Arrangør er Whiskylauget Skjeggjold sammen med Norsk whiskyforbund.

Etter at arrangør og klubber er tilbudt plasser, er det kun 23 ledige “billetter.”

Og her er det bestemt at først-til-mølla gjelder. Hver enkelt må melde seg på selv. Navn, klubb og epost.
Pris for arrangementet er 400 kroner. De som får plass, blir varslet og får betalingsfrist.
Vi opererer så med venteliste (klubber som ikke benytter rettigheten, avbestilling, ikke betalt innen frist etc).
NWF har 12 medlemsklubber i Rogaland og totalt ca 200 medlemmer.
The Perfect Dram
Ballantines anno 1955
Dalane Interkommunale Whiskyklubb
Vassøy Malt Whisky Club
Vassøy valinch
Stavanger maltwhiskyforening
Whisky & vinyl
Jæren kommunale whiskyklubb
Jærens ærverdige forening…
Whiskylauget Skjeggjold
A´wee dram
Air Mhsig
Vi forsøker å få til en “ekstraforestilling” hos Berentsen etter nyttår. Vi beholder påmeldingslisten og benytter denne DERSOM arrangementet ser dagens lys.
Dette med alle mulige forbehold.
Vi jobber allerede med minimesse for Rogaland våren/sommeren 2020. Og da med plass til langt flere. Men denne gang setter altså lokalet begrensninger.